Om föreningen

Brf Nolgård är en mindre förening med god ekonomi som funnits sedan 1983.

Brf Nolgård består av 11 bostadsrätter fördelade på tre radhuslängor. Husen och området byggdes år 1983. Lägenheterna har 2, 3 eller 4 rum vardera och samtliga har en egen uteplats med tillhörande trädgård, samt ett friliggande förråd.

Föreningen har en god ekonomi. År 2018 gjordes en takrenovering på de tre husen och samtliga fönster målades om. Nya altandörrar installerades år 2019 i samtliga lägenheter. Radonmätningar och en energideklaration är nyligen gjorda.

I avgiften ingår en parkeringsplats med motorvärmaruttag, en bostadsrättsförsäkring, Com Hems tv-utbud bas samt ett säkerhetslarm. Alla medlemmar i föreningen har tillgång till en maskinpark med verktyg och utrustning som kan användas för att underhålla uteplatser med tillhörande trädgård och för att sköta snöröjning. Föreningens medlemmar hjälps åt med skötsel av de gemensamma utomhusytorna. Varje lägenhet har egen anslutning till sommarvatten. Det finns två parkeringsplatser som är avsatta för besökare till de boende.

Nedan finns möjlighet att hämta hem föreningens senaste årsredovisning samt energideklaration och skrivelse angående radonmätningar.